شروع کار وبلاگ شاهزاده خانومشروع کار وبلاگ شاهزاده خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات یه شاهزاده نقاش

مدادرنگی و خودکار

1391/4/23 19:26
نویسنده : شاهزاده خانوم
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز میخوام یکی از نقاشی هامرو بزارمگاوچران

من طراحی سیاه قلم و پرتره  و رنگ روغن و مدادرنگی کار میکنم و کلا در این زمینه ها بااستعداد هستمابله

این طرح رو یه بار با مداد رنگی و یه بار باخودکار کشیدمهیپنوتیزمالبته از طرحی که باخودکار کشیدم بیشتر خوشم میاداونو الان کشیدماوه

مدادرنگی

مدادرنگی

خودکار

خودکار

نظر شماچیه؟قشنگ کشیدم؟؟سوالاوه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامانی طهورا
28 تیر 91 15:10
خیلی قشنگ کشیدی گلم بازم از این نقاشی ها بزار تو وبت

باشد
الهه مامانی طهورا
28 تیر 91 15:13
حالا چرا قلبتو از جاش کندی


میخوام تعویضش کنم یه قلب با امکانات بیشتر بزارم آخه این امکاناتش محدوده:دی
niki
7 مرداد 91 21:07
خیلی خوشگله
مهسا
4 مرداد 92 19:39
سلام ازتون یک عالمههههههههههههههههههههه خواهش میکنم که ب بردیا توی جشنواره رای بدی باید شماره765رو به20008080200بفرستین ازتون خیللییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم با رای دادنتون مارو خوشحال کند عکسش روی وبلاگم هست میتونید ببینید خواهش میکنم رای بدید. خواهش...