شروع کار وبلاگ شاهزاده خانومشروع کار وبلاگ شاهزاده خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات یه شاهزاده نقاش

برسدی

1392/4/6 14:36
نویسنده : شاهزاده خانوم
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

من بعد از مدت های مدید اومدمخنده

امروز خیلی خوشحالمو علتش رو هم میدونم چوووون امرووووز روووز تولدمههورا

و به سفارش خاله ی گرامی آمدم تا این وبلاگ را ـآپیده باشـــــــــــمعینک

من امرووووز از لحاظ شمسیییییی 15 ساله شدمچشم

بععععععد اول دبیرستان هم تموم شد و معدلم 19.31 شدچشم

هنوز بین رشته ی ریاضی و تجربی گیر و کرده اموقت تمام

اما چون اولویت اولم از لحاظ نمره ریاضی و فیزیک هست به احتمال قریب به 51 درصد برم ره یاضییول

بععععععععد یکشنبه هم انشالله عازم مسافرت کربلا خواهم بید که خدارو شکر خدارو شکر فکر کنم میشه بار هشتممهیپنوتیزم

بعععععد هیچی دیگه تموم شدخدانگهدااااااااااربای بای

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهدیس و ملیسا
6 تیر 92 16:09
سلام خاله جون دخمل من تو مسابقه نی نی وبلاگی شرکت کرده خوشحال میشم کد 195 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید کمک کنید تا دخمل شیکموی من تو مسابقه اول بشه ممنونم
مامان ثمین
9 تیر 92 2:36
سلام عزیزم عجب وبلاگ قشنگی دارین ومطالب خوندنی وجالب اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی ثمین جون من توی جشنواره تابستانه نی نی ها شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست فقط یک sms کد 102رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید یه دنیا ممنون لطفا یادت نره فقط یه sms [تشویش]
مبین فرفری
9 تیر 92 17:15
تولدت مبارک عزیزم
مامان فاطمه
26 مرداد 92 13:42
سلام نقاشی های دخترم فاطمه را ببینید. اگر خوشتون اومد لینکم کنید. شما را لینک کردم. http://dadina.niniweblog.com/