شروع کار وبلاگ شاهزاده خانومشروع کار وبلاگ شاهزاده خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات یه شاهزاده نقاش

خداحافظی

1391/10/20 13:32
نویسنده : شاهزاده خانوم
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گاوچران

من بخاطر اینکه مدرسه ها شروع میشه دیگه تا آخر مدارس به وبلاگم نمیام و مطلب نمیتونم بزارمیول

به همین خاطر اومدم خداحافظی کنم تا بی خبر نرفته باشمسوالخنثی

اونقدر درس خوندیم شدیم پنجم باز فرستادنمون اول حالا تا سوم خونده بودیم باز شدیم اولچشم

البته یه وقت فکر نکنین رفوزه شدم یا تو کلاس ابتدایی شلوغی کردم معلم عصبانی شده منو فرستاده پیش کلاس اولامتفکرنه بابا منظورم اینه که از پنجم ابتدایی رفتم اول راهنمایی حالا هم که از سوم راهنمایی میرم اول دبیرستانیول

تو مدرسه جدیدم هم خرخونی خیلی لازمهیولخلاصه ما دیگه از دست رفیماوه

دعا کنین تو این سال تحصیلی هم موفق بشم مثل پارسال چون معدل من تو سوم راهنمایی٩١/١٩ بودهوراو با اینکه معدلم خیلی خوب بود  نفر ششم شدمدل شکسته چون بچه های سوم بیشترشون زرنگ تشریف داشتن مثل منچشم

چقدر حرف زدمخوشمزهخب تا چند ماه دیگه خداااااااانگهداربای بایگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

باران قلنبه
18 شهریور 91 15:01
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
عمو روحانی
17 مهر 91 16:43
ای کودک شیرین زبان داری تو قلبی مهربان روز قشنگ کودکان بادت مبارک در جهان
مامانی طهورا
6 دی 91 22:22